Nejpozději do 14 dnů před konáním jednotné přijímací zkoušky, jejíž termíny byly posunuty na dny 5. a 6. května 2021, budou uchazečům zaslány pozvánky s časovým rozpisem a následujícími informacemi:
Časový limit na zkoušky byl navýšen na 70 minut pro český jazyk a na 85 minut pro matematiku (netýká se uchazečů se speciálními vzdělávacími potřebami, kteří mají individuálně upravené limity). Po skončení zkoušek, tj. ve 12.40 h (u uchazečů s navýšeným časem v 13.00 h), si prosím vyzvedněte své dítě před školou.
Nastane-li skutečnost, která brání uchazeči konat zkoušku v uvedeném termínu, je nutné neúčast řádně písemně omluvit řediteli školy, a to nejpozději do tří dnů po stanoveném termínu přijímací zkoušky, a doložit ji příslušným potvrzením. Náhradní termín jednotných přijímacích zkoušek je stanoven na 2. a 3. června 2021.
Organizační pokyny k ochraně zdraví v průběhu zkoušky v souladu s nařízením MZČR:
- v prostoru před budovou školy je nutno dodržovat odstupy 2 m v souladu s rizikovými opatřeními
- vstup do budovy bude umožněn pouze žákům, a to v době od 8.10 - 8.25 h hlavním vchodem z Mikulášského náměstí a bočním vchodem z Houškovy ulice, škola uchazečům zajistí pomoc při orientaci v budově
- žáci se musí při vstupu do budovy prokázat potvrzením o negativním testu na přítomnost viru SARS- CoV - 2, které není starší 7 dnů, jinak nebudou vpuštěni (potvrzení vydává uchazeči ZŠ, ze které přichází)
- uchazeč, který se z důvodu nepředložení dokladu o negativním výsledku testu nezúčastní řádného termínu přijímací zkoušky a svoji neúčast písemně nejpozději do 3 dnů omluví řediteli školy, může zkoušku konat v náhradním termínu
- žáci musí mít při vstupu do budovy a po celou dobu pobytu v budově nasazen respirátor FFP2 s výjimkou konzumace donesené svačiny a pití v době přestávky
- nikdo s příznaky infekce dýchacích cest nesmí do školy vstoupit
- škola zajistí odpovídající hygienické podmínky (dezinfekce, větrání, vhodné rozsazení uchazečů apod.)
Dne 20. května 2021 mezi 8 - 12 hje možné se výhradně po telefonické domluvě seznámit s podklady pro vydání rozhodnutí a nahlédnout do opravených přijímacích testů.
Výsledky přijímacího řízení budou pod evidenčním číslem uchazeče zveřejněny 20. května 2021 v 16 hodin ve vestibulu školy a na webových stránkách školy. Rozhodnutí o přijetí se nezasílá. Nepřijatým uchazečům (zákonným zástupcům) odešle škola neprodleně poštou do vlastních rukou rozhodnutí o nepřijetí. Proti tomuto rozhodnutí je možno do 3 pracovních dnů od převzetí podat odvolání.
Termín pro odevzdání zápisového lístku je stanoven na 10 pracovních dnů po zveřejnění seznamu přijatých uchazečů, tj. do 3. června 2021, a to přímo ve škole, nebo poštou. Současně se zápisovým lístkem odevzdá uchazeč vyplněný dotazník, ve kterém provede volbu druhého cizího jazyka (německý nebo francouzský jazyk).